Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Otras Publicaciones

García-Valcárcel Muñoz-Repiso, A. (2015). Informe del proyecto de investigación «Aprendizaje colaborativo a través de las TIC en el contexto de la escuela 2.0. http://hdl.handle.net/10366/127736

García-Valcárcel Muñoz-Repiso, A., Hernández Martín, A., Mena Marcos, J.J., Iglesias Rodríguez, A., Casillas-Martín, S., Cabezas-González, M., González Rodero, L.M., Martín del Pozo, M., Basilotta Gómez-Pablos, V. Modelo de indicadores para evaluar la competencia digital de los estudiantes tomando como referencia el modelo DIGCOMP (INCODIES). https://gredos.usal.es/handle/10366/139409

Garcia-Valcárcel Muñoz-Repiso, A., Hernández Martín, A., Basilotta Gómez-Pablos, V., Cabezas-González, M., Casillas-Martín, S., González Rodero, L., Iglesias Rodríguez, A., Martín del Pozo, M., Mena Marcos, J.J., Salvador Blanco, L. Prueba para evaluar la competencia digital de los estudiantes tomando como referencia el modelo DIGCOMP (ECODIES): área de información. https://gredos.usal.es/handle/10366/140239

Garcia-Valcárcel Muñoz-Repiso, A., Hernández Martín, A., Basilotta Gómez-Pablos, V., Cabezas-González, M., Casillas-Martín, S., González Rodero, L., Iglesias Rodríguez, A., Martín del Pozo, M., Mena Marcos, J.J., Salvador Blanco, L. Prueba para evaluar la competencia digital de los estudiantes tomando como referencia el modelo DIGCOMP (ECODIES): área de creación de contenido. https://gredos.usal.es/handle/10366/140241

Garcia-Valcárcel Muñoz-Repiso, A., Hernández Martín, A., Basilotta Gómez-Pablos, V., Cabezas-González, M., Casillas-Martín, S., González Rodero, L., Iglesias Rodríguez, A., Martín del Pozo, M., Mena Marcos, J.J., Salvador Blanco, L. Prueba para evaluar la competencia digital de los estudiantes tomando como referencia el modelo DIGCOMP (ECODIES): área de comunicación. https://gredos.usal.es/handle/10366/140240

Garcia-Valcárcel Muñoz-Repiso, A., Hernández Martín, A., Basilotta Gómez-Pablos, V., Cabezas-González, M., Casillas-Martín, S., González Rodero, L., Iglesias Rodríguez, A., Martín del Pozo, M., Mena Marcos, J.J., Salvador Blanco, L. Prueba para evaluar la competencia digital de los estudiantes tomando como referencia el modelo DIGCOMP (ECODIES): área de seguridad. https://gredos.usal.es/handle/10366/139723

Garcia-Valcárcel Muñoz-Repiso, A., Hernández Martín, A., Basilotta Gómez-Pablos, V., Cabezas-González, M., Casillas-Martín, S., González Rodero, L., Iglesias Rodríguez, A., Martín del Pozo, M., Mena Marcos, J.J., Salvador Blanco, L. Prueba para evaluar la competencia digital de los estudiantes tomando como referencia el modelo DIGCOMP (ECODIES): área de resolución de problemas. https://gredos.usal.es/handle/10366/140242